PRODUKTY / JCB / JCB Kolesový Kĺbový nakladač / 437 HT AGRI
Kolesový kĺbový nakladač JCB 437 HT AGRI
TECHNICKÉ INOVÁCIE |
Nový motor Cummins QSB s objemom
6,7 litraSpĺňa normu IIIB (Tier 4i) bez použitia technológie DPF alebo SCR. |
Variabilná geometria lopatiek turbodúchadla
Lepšie reakcie motora pri nízkych otáčkach. |
Na želanie nová 5 rýchlostná powershift prevodovka |
Inteligentný systém spojka cut-off. |
Automatická uzávierka diferenciálu na prednej náprave. |
Farebný LCD monitor. |
Nová aická klimatizácia. |
JCB Kolesový Kĺbový nakladač
437 HT AGRI
JCB 435S AGRI
434S AGRI
427 HT AGRI T4i
416S AGRI
412S
409 AGRI
403 AGRI
MOTOR CUMMINS | |||||||
Motor Cummins QSB využíva technológiu Common Rail s vysokým tlakom vstrekovania | |||||||
paliva, recirkulácia výfukových plynov a oxidačný katalyzátor pre diesel motory. | |||||||
Výkon motora 129 kW (173 k), točivý moment 801 Nm. | |||||||
Tento model vykazuje oproti predchádzajúcemu tiež o 16% nižšiu spotrebu paliva. | |||||||
Stroj disponuje vysokým výkonom s nízkymi emisiami bez nutnosti doplnkových prísad | |||||||
AdBlue, alebo DPF technológie. Nízkr voľnobežné otáčky - 750 ot/min, maximálne otáčky - 2100 ot/min. | |||||||
Motor je vybavený systémom Start/Stop pre ďalšiu úsporu paliva, funkciu je možné deaktivovať a opäť aktivovať. | |||||||
ZDVIHOVÉ RAMENÁ: | |||||||
s optimálnym výhľadom medzi ramenami, výška čapu 4,41 m (vysoký zdvih HT HL). | |||||||
Vrátenie do pôvodného nastavenia - aicky, nastaviteľná horná hranica zdvihu, | |||||||
3 hydraulické funkcie, ovládanie elektrohydraulické, joystick s proporcionálnymi | |||||||
tlačítkami pre 3. funkciu (1 páka). | |||||||
PREVODOVKA: | |||||||
4 stupňová ZF – Smooth-Powershift prevodovka (ZF 4WG 210) | |||||||
4 rýchlosti vpred, 3 rýchlosti vzad. | |||||||
Zmena rýchlostných stupňov elektronicky s aickým elektrickým voličom, | |||||||
radenie pomocou otočnej páčky vľavo pod volantom, voľba smeru jazdy sa prevádza | |||||||
pomocou prepínačom na multifunkčnom joysticku pre ovládanie hydrauliky.Modulácia rýchlosti, aické radenie. | |||||||
Aktivácia rýchlostných stupňov aj pomocou brzdového pedálu. | |||||||
Spojka cut-off sa môže spúšťať aicky pomocou nožného brzdového | |||||||
pedálu alebo prepínačom pre voľbu smeru jazdy. | |||||||
NÁPRAVY: | |||||||
Značka ZF, stály pohon na všetky kolesá. | |||||||
Planetový prevod v nábojoch kolies, predná náprava pevná - LSD diferenciál, zadná | |||||||
náprava výkyvná. Sériové pneumatiky MICHELIN 620/75R26, MEGAXBIB | |||||||
BRZDY: | |||||||
Lamelové brzdy ponorené v olejovej náplni s organickým obložením, dvojokruhové | |||||||
hydraulické s posilňovačom a tlakovým zásobníkom, parkovacia brzda je | |||||||
disková na vývode hnacieho kardanu z prevodovky. | |||||||
HYDRAULIKA: | |||||||
Load Sensing, 2 piestové čerpadlá s aickou reguláciou prietoku a tlaku oleja, | |||||||
celkový výkon 264 l/min. pri tlaku 250 bar resp. 160 bar. Štandardne 3-sekčný | |||||||
hydraulický rozvádzač - 3 hydraulické funkcie, ovládanie elektrohydraulické, | |||||||
Joystick s proporcionálnymi tlačítkami (1 páka).Rýchloupínanie s elektrohydraulickým zaisťovaním náradí. | |||||||
2 zdvíhacie valce na výložníku a 2 vyklápacie valce pre náradie o priemere 80 mm. | |||||||
Samostatný hydraulický okruh pre riadenie. | |||||||
Prekladacia výška pri vysokom zdvihu - HIGH LIFT (HL) - 4,41 m | |||||||
zdvih 6881 kg - v rovine (objem lopaty 2,1 m³). | |||||||
RIADENIE: | |||||||
nastaviteľný volant, 5 otáčok volantu pre plný rajd a späť. | |||||||
KABÍNA: | |||||||
ROPS a FOPS kabína vodiča s aickou klimatizáciou, osvetlenie kabíny, | |||||||
pred vodičom je namontované hlavné výstražné svetlo.Elektronický monitorovací systém EMS s LCD dysplejom. | |||||||
Stierače a ostrekovače vpredu a vzadu, 3-stupňový systém vykurovania s nastaviteľným | |||||||
ventilátorom, vnútorné spätné zrkadlo, vyhrievané vonkajšie zrkadlo, nastaviteľné | |||||||
a odpružené sedadlo, odkladací priestor, bezpečnostné lepené tónované sklá, | |||||||
klakson, multifunkčný joystick na pravom ovládacom paneli. | |||||||
ELEKTROINŠTALÁCIA: | |||||||
cestné osvetlenie podľa StVZO, pracovné svetlá vpredu aj vzadu na kabíne, | |||||||
svetlomety 70 Amper. | |||||||
PODVOZEK: | |||||||
blatníky podľa StVZO, postranný a zadný kryt motora, najspodnejší schodík zavesený | |||||||
na gume, závesné zariadenie s manuálnym zaistením. |
Typ | 4-taktný s priam. vstrek. | |
Výrobca & model | Cummins QSB 6.7 | |
Zdvihový objem | l | 6,7 |
Nasávanie | Turbodúchadlo VGA | |
Počet zdvihových valcov | 6 | |
Max. výkon | kW / k | 129 / 173 |
Max. točivý moment pri 1.500 ot/min | Nm | 801 |
Počet rýchlostí vpred / vzad | 4 / 3 | |
Max. rýchlosť | km/h | 40 |
Výkon hydr.čerpadla | l/min | 264 |
Preklad.výška pri HL | m | 4,41 |
Max. zdvih | kg | 9 055 |
Celková hmotnosť | kg | 15 313 |
Emisná norma | IIIB (Tier 4i) | |
Servisný interval náprav | Mh | 1500 |